Administrategie
Nu sugerez că recomandările din această carte ne vor oferi soluții simple la toate problemele noastre de guvernare. Aceste probleme sunt atât de adânc înrădăcinate, încât trebuie să fim precauți față de oricine propune remedii simple. Cu toate acestea, această carte reprezintă un demers concret și bine gândit în direcția corectă și poate că este tot ceea ce putem spera în prezent.
Administrategie este o carte inteligentă care transmite un mesaj important: strategia guvernamentală ar trebui și poate funcţiona la fel ca o strategie de business. Viziunile importante de la vârful unei instituţii trebuie să se traducă în schimbări la nivelul motivaţiilor și al comportamentelor în cadrul întregii organizaţii. Această carte vă arată cum se poate întâmpla acest lucru.
Această carte este un ghid practic pentru iniţierea reformei administraţiei publice în Europa de Est, care îi motivează pe manageri să-și stabilească precis valorile publice și, în același timp, să-și dezvolte cariere personale și să impulsioneze dezvoltarea carierelor membrilor echipelor lor. Autorii preiau idei de succes din afacerile private ce activează în industrii bazate pe infrastructura de cunoștinţe, dar subliniază valorile distincte și recompensele lucrului în serviciul public din ţări în care gânditorii strategici pot realiza multe lucruri bune.
Este dificil pentru orice manager, public sau privat, să elaboreze o viziune, însă este și mai greu să-și dea seama cum să o pună în practică și cum să facă acest lucru pentru a-și atinge scopurile în viaţă. Acest fapt este dovedit de numeroasele rapoarte ignorate ale consultanţilor, precum și de stagnarea multor cariere ale birocraţilor. Această carte unică furnizează sfaturi valoroase atât pentru formularea și realizarea deciziilor guvernamentale, cât și pentru obţinerea de beneficii în urma luării acestora. Fiecare funcţionar public ar trebui să o citească.
Vezi mai mult
Administrategie - Descriere și informații
Administrategie este, de asemenea, o invitaţie de a regândi unele paradigme foarte vechi ale administraţiei noastre publice. A clădi un spital eficient, a pune umărul la dezvoltarea unei ţări sau a unui oraș, a susţine economia pe drumul ei spre competitivitatea globală sunt provocări care necesită existenţa unor strategii bine elaborate și a unor echipe de angajaţi creativi, talentaţi și energici.
Este în interesul nostru ca instituţiile publice să aibă, în mod strategic, scopuri precise și o cultură organizaţională profesionistă, astfel încât munca în administraţia publică să-i atragă pe cei mai pregătiţi și pe cei mai inteligenţi.
Anul apariției: 2017
Format: 14.50 x 21.0 cm
Număr pagini: 344
Traducere: Codrina Rusu
Autor: Maciej Kisilowski, Codrina Rusu
Format ediție: Paperback
ISBN : 978-606-588-938-5