În dezvoltarea unei afaceri, este foarte importantă crearea unei echipe sudate, care să îşi dorească succesul şi să asimileze obiectivele organizaţiei. Deşi poate părea a fi ceva secundar, specialiştii ne dovedesc exact contrariul, atât în cărţile  de profil, cât şi în conferinţele organizate pe această temă, cum ar fi Conferinţa Naţională de Networking.

Curtea Veche Publishing a reeditat de curând bestseller-ul internaţional Cinci disfuncţii ale muncii în echipă, unde Patrick Lencioni prezintă, prin intermediul unui studiu de caz captivant (omogenizarea unei echipe dezorganizate, care ameninţă existenţa întregii companii),  cele cinci disfuncţii întâlnite până şi în cele mai mai sudate echipe: absenţa încrederii, teama de conflict, lipsa angajamentului, evitarea responsabilităţilor şi neatenţia la rezultate. El propune un model plin de forţă şi mai mulţi paşi concreţi prin intermediul cărora aceste obstacole pot fi trecute, clădind în felul acesta o echipă unită şi eficientă. Patrick Lencioni a scris o fabulă convingătoare, cu un mesaj puternic pentru cei care se străduiesc să devină liderii unor echipe excepţionale.

Pentru a aprofunda un subiect care se dovedeşte a fi cât se poate de complex şi a descoperi cele mai bune metode de a vă transforma echipa într-un avantaj competitiv, vă recomandăm Cea de-a VIII-a Conferinţă Naţională de Networking, cu tema “Puterea Echipei in Afaceri, ce va avea loc joi, 14 aprilie 2011, începând cu ora 14:00, la Rin Grand Hotel. Pentru a aduce şi mai multe sfaturi preţioase oricărui antreprenor, editura Curtea Veche va fi prezentă la eveniment cu cele mai interesante apariţii editoriale din domeniu.

Conferinţa este organizată de Institutul European de Business Networking, iar această temă a fost aleasă deoarece în aceasta perioadă, mai mult decât oricând,oamenii de afaceri trebuie să-şi dezvolte echipe puternice de lucru, în interiorul şi în afara organizaţiei lor. Organizatorii au pregătit participanţilor momente interactive, exerciţii practice şi o serie de discursuri susţinute de antreprenori de succes precum Vlad Duţescu, Marius Alexa şi Ana Maria Mihăila, precum şi surprize culturale.

Participanţii vor putea afla la finalul celor 5 ore de networking cum să îşi construiască o echipă de succes în care pot avea încredere şi pe care se pot baza în vederea atingerii obiectivelor stabilite.

Urmând exemplul conferinţelor anterioare, sunt aşteptaţi peste 250 de antreprenori din diverse domenii care îşi desfăşoară activitatea pe întreg teritoriul ţării, iar participanţii vor avea posibilitatea de a relaţiona, de a identifica clienţi sau furnizori, de a cunoaşte noi potenţiali parteneri şi oportunităţi de afaceri şi de a găsi noi pieţe şi idei creative.

Mai mult decât atât, participanţii se pot bucura de o şi mai bună expunere ocupând un stand în cadrul expoziţiei realizate cu ocazia evenimentului.

 

Despre INSTITUTUL EUROPEAN DE BUSINESS NETWORKING (IEBN)

Incearca sa fii un om de valoare si apoi un om de succes

 

Infiintat de antreprenori cu o vasta experienta in business, pioneri ai networkingului in Romania, Institutul European de Business Networking pune la dispozitia membrilor o platforma care imbina un cadru profesionist de relationare cu un sistem eficient de instruire, oferind astfel mediul ideal de dezvoltare a afacerilor membrilor prin crearea de oportunitati de afaceri atat intre ei insisi cat si intre acestia si ceilalti membri ai comunitatii de afaceri.

 

Prin obiectivele clar stabilite, prin sprijinul oferit asociatilor pentru dezvoltarea acestora, prin crearea unui sistem profesionist de consultanta reciproca, prin facilitarea accesului la instruire si resurse si prin punerea la dispozitie a suportului tehnic necesar pentru dezvoltarea relatiilor si promovarea afacerilor asociatilor (aplicatii software si platforme online), IEBN este una dintre cele mai active organizatii de acest fel.

 

Institutul European de Business Networking are la baza sase piloni:

  1. Sistemul de intalniri V.O.C.E.A Networking-ului, sistem ce reprezinta esenta Institutului si se bazeaza pe valorile fundamentale ale acestuia: Viziune, Onestitate, Credibilitate, Etica, Actiune. Acest program de marketing este rezultatul parteneriatelor strategice la nivel international intre oameni de Afaceri din America, Canada, Emiratele Arabe Unite si Europa.. Mai mult decat simple intalniri de networking, programul V.O.C.E.A se compune din doua parti:
  • Intalnirile deschise – intalniri de networking ale echipelor, formate din asociati ai Institutului, oameni de afaceri si manageri din diferite domenii de activitate, la care participa si invitati. Focusul intalnirilor este cunoasterea reciproca si participarea la un workshop de afaceri, de interes comun (cum ar fi managementul timpului, medierea conflictelor, etc). Intalnirile se desfasoara conform unui program concentrat pe dezvoltarea afacerilor participantilor si pe deschiderea de oportunitati pentru acestia.
  • Intalnirile “Ratiunea Echipei” sunt intalniri dedicate exclusiv asociatilor Institutului, acesta fiind un privilegiu acordat lor. Aceste intalniri se desfasoara dupa un program prestabilit in mediul unuia dintre asociati si au ca scop cunoasterea in amanunt a afacerii si cunoasterea personala a asociatului gazda, consolidarea relatiilor intre asociati, cresterea increderii reciproce, idei noi pentru asociatul gazda, schimb de experienta intre asociati, brainstorming, promovare si lobby pentru asociatul gazda.
  1. Conferintele de networking au scopul de a aduce sute de antreprenori si manageri din diverse domenii de activitate (productie, distributie, servicii, profesii liberale) in acelasi loc pentru a li se oferi informatii de intres comun si de actualitate si pentru a face schimb de experienta in afaceri prin programele suport ale evenimentelor. Conferintele aduc informatii utile mediului de afaceri local, zonal sau regional, ajuta participantii sa se dezvolte eficient prin programe de marketing fata in fata si sa isi faca zeci de contacte noi in doar cateva ore, si ajuta la instruirea participantilor, cu ajutorul trainerilor.
  2. Programul Casual Networking Event reprezinta o serie de evenimente de business networking organizate lunar, ce se desfasoara intr-o atmosfera relaxata, avand scopul de a imbunatati relatiile intre participanti, de a crea oportunitati intre acestia, de a imbina, intr-un cadru relaxat oportunitatile de afaceri cu jazz-ul, teatrul, opera, cultura, si uneori au scop caritabil. Cadrul relaxat al acestui tip de intalniri face posibila crearea unor relatii mai apropiate, mai “umane” intre participanti. Acestia pot identifica zone de interes comun atat in viata profesionala cat si in cea personala.
  3. Aplicatia software “Fii Networker!” este prima aplicatie software care imbina gestionarea bazei de date de contacte personale cu o agenda de lucru. Aplicatia este un instrument extrem de util pentru stabilirea obiectivelor personale si de afaceri si pentru corelarea acestora cu reteaua de contacte proprii. Cu ajutorul aplicatiei, utilizatorii isi pot seta obiective si pot monitoriza evolutia acestora, pot lucra organizat la dezvoltarea retelei proprii de contacte, pot face mai usor corelatii intre contactele din reteaua lor, pot pune in contact doua persoane din reteaua proprie, care au un interes comun, pot avea acces la detaliile propriei retele in orice moment, de oriunde s-ar afla. Aplicatia poate fi accesata pe site-ul www.fiinetworker.ro
  4. Forum-ul online al asociatilor este un instrument care ofera posibilitatea de a face schimb de informatii cu alti specialisti din domeniu, de a interactiona cu antreprenori din mediul local, national si international, de a gasi solutii la diverse probleme, de a afla informatii esentiale despre potentialii clienti, de a afla preocuparile si problemelor lor si de a le oferi solutii castigand astfel credibilitate.
  5. Platforma de blog-uri a asociatilor Institutului este un instrument de marketing online util pentru dezvoltarea personala si a afacerii fiecaruia dintre asociatii institutului. Prin crearea propriului blog, asociatul beneficiaza de: cresterea traficului pe site, notorietate, posibilitatea de a comunica foarte rapid informatiile si obtinerea de feedback, crearea unei relatii mai aporpiate cu clientii.

Pentru mai multe detalii si inregistrari va rugam sa scrieti catre anca@eubusinessintitute.eu , +40745 366 270 sau office@eubusinessinstitute.eu , +40769 065 166