Charles Duhigg , a cărui carte The Power of Habit va fi publicată în curând la Curtea Veche Publishing, a câștigat prestigiosul Premiu Pulitzer pentru categoria “Reportaj explicativ”, alături de colegii săi de la New York Times pentru o serie de articole catalogate “The iEconomy.” Premiul a fost acordat pentru un exemplu distins al reportajului explicativ care pune în lumină un subiect semnificativ și complex, demonstrând stăpânirea subiectului, un stil clar de scris și o prezentare clară, folosind toate instrumentele jurnalistice disponibile.
În The Power of Habit, Charles Duhigg, autor premiat și reporter business la New York Times ne poartă către domeniul fascinant al descoperirilor științifice care explică de ce există obiceiuri și cum pot ele fi schimbate, ducând către o nouă viziune asupra naturii umane și a potențialului ei de transformare.
În carte aflăm de ce unii oameni și companii se luptă cu schimbarea, în ciuda a ani de încercări, în timp ce alții par să se reinventeze peste noapte. Aflăm despre laboratoare în care experți din domeniul neuroștiinței explorează felul în care funcționează obiceiurile și unde mai exact se află ele în creierele noastre. The Power of Habit conține, în fond, un argument puternic: cheia pentru a face exerciții în mod regulat, pentru a pierde în greutate, a crește copii excepționali, a devein mai productivi, a construi companii revoluționare și a avea success – este a înțelege cum funcționează obiceiurile.
Obiceiurile nu sunt un destin. După cum punctează Charles Duhigg, culegând roadele acestei noi științe, ne putem transforma afacerile, comunitățile și viețile.