Jamie şi echipa sa Food Tube au câştigat mult-râvnitul premiu Broadcast Digital Award pentru cel mai bun canal web original. Food Tube este o colaborare excepţională între mai multe echipe ale grupului media Jamie Oliver, fiind o platformă digitală, parte a YouTube, care îşi propune să descopere noi talente gastronomice şi să difuzeze programe noi şi vechi cu bucătari. Food Tube s-a lansat pe 21 ianuarie 2013 şi are până în prezent 332,651 de abonați și aproape 17 milioane de vizualizări. www.youtube.com/jamieoliver
Jamie a sărbătorit lansarea platformei printr-o emisiune live transmisă pe Food Tube pe 21 Ianuarie 2013: “A fost o ocazie foarte bună ca oamenii să poată pune întrebări, iar eu să le răspund pe loc. Aceasta a fost frumusețea emisiunii live, mulțumire imediată.”
Cititorii din România pot încerca multe dintre rețetele rapide și sănătoase prezentate de Jamie Oliver în cea mai recentă carte de bucate apărută la Curtea Veche Publishing: “Gătește în 30 de minute cu Jamie”. Plină de sfaturi practice și de rețete savuroase, cartea ne demonstrează că, pentru a găti preparate sănătoase și delicioase nu e nevoie să petrecem ore în bucătărie.
Dar pentru că Jamie Oliver nu militează pentru hrană delicioasă și sănătoasă doar online, ci și în restaurante, “Jamie’s Italian” a ieșit pe primul loc în campania națională “Out to Lunch” din Marea Britanie, pentru a stabili care sunt localurile care oferă cele mai bune meniuri pentru copii. “Jamie’s Italian” a câștigat prima poziție datorită atenției la detalii, oferindu-le celor mici tacâmuri și veselă specială, dar mai ales pentru că este singurul restaurant dintre cele 21 care au participat la studiu care le poate spune părinților cu exactitate de unde provine carnea care este servită copiilor.