Curtea Veche Publishing continuă campania de donații „Cărțile copilăriei în fiecare casă”, de data aceasta la București, cu sprijinul Accenture România. Astfel, sâmbătă, 12 aprilie, la ora 10.00, echipa editurii Curtea Veche și reprezentanții Accenture România vor oferi cărți către cei 50 de copii aflați la centrul social de zi al Fundației Sf. Dimitrie din sectorul 3. Programului național de lectură “Cărţile copilăriei” este susținut de membrii Familiei Regale a României iar Alteţa Sa Regală Principele Nicolae al României, coordonator al programului de donații, va lua parte la eveniment și va fi alături de cei mici la primul lor contact cu volumele din colecția „Cărțile copilăriei”.
Vizita de sâmbătă va cuprinde un moment de lectură, oferirea de cărți către fiecare copil în parte și pregătirea unor cluburi de lectură „Cărțile copilăriei”, prin care imboldul de a citi să fie dus mai departe printr-o serie de întâlniri atractive. Pentru cluburile de lectură, editura Curtea Veche pune la dispoziție gratuit resursele necesare, bazate pe o metodologie originală dezvoltată de pedagogi teatrali, și va oferi asistență prin platforma online a campaniei, www.curteaveche.ro/cartilecopilariei.
Programul de donații și cluburile de lectură vor fi extinse la nivel național, iar punctul de start a avut deja loc în județul Iași, una dintre zonele cele mai puțin dezvoltate economic ale Europei, cu aproximativ 3.000 de copii beneficiari, din 17 instituții școlare.
Campania de donaţii de carte face parte dintr-un program național de lectură pe termen lung, “Cărţile copilăriei”, iniţiat de Curtea Veche Publishing şi susținut de membrii Familiei Regale a României, ce cuprinde, alături de donaţii de carte şi cluburi de lectură, vizite în şcoli, întâlniri cu părinţi, profesori şi elevi şi ateliere de lectură în librării. Acest demers are la bază cauze cât se poate de obiective: statisticile din ce în ce mai îngrijorătoare privind rezultatele slabe în sistemul educaţional, scăderea dramatică a lecturii în rândul copiilor, dificultăţi în înţelegerea textelor şi lipsa programelor de lectură.