Descrierea postului:
– Realizarea și implementarea unei strategii de promovare a vânzărilor online, personalizată în funcție de segmentele de clienţi identificate și de obiectivele companiei pe termen mediu şi lung;
– Utilizarea de tehnici specifice în scopul creșterii vânzărilor online (campanii de e-mail marketing și testarea lor pentru îmbunătățirea ratei de conversie, stabilirea de promoții, reduceri de prețuri sau concursuri, oferirea de cadouri promoționale, realizarea de campanii de marketing afiliat, etc.);
– Gestionarea și dezvoltarea bazelor de date online ale companiei;
– Dezvoltarea și implementarea de proiecte de marketing online (SEO, PPC, etc.); gestionarea programelor Google Analytics și Google Adwords;
– Realizarea de programe de fidelizare a clienţilor online şi implementarea lor;
– Realizarea de parteneriate strategice pentru creşterea vânzărilor şi atragerea de noi clienţi;
– Realizarea ocazională de update-uri de conținut pe site-ul companiei;
– Analizarea comportamentelor de cumpărare ale clienţilor online ai editurii și realizarea de rapoarte de activitate periodice;
– Identificarea de posibilități de dezvoltare și permanenta supraveghere a trendurilor digitale și a pieței online de carte;
Cerinţe:
– Absolvent de studii în domeniu (Marketing/Vânzări);
– Peste trei ani de experiență în promovarea vânzărilor online/gestionare de site-uri web dintr-o perspectivă de marketing online;
– Cunoștințe temeinice și experiență cu rezultate bune în aplicarea tehnicilor și uneltelor de e-commerce (SEO, SEM, marketing prin conținut, generare de lead-uri, automatizare marketing, etc.);
– Cunoștințe de lucru în programe de web design, experiență de lucru în HTML și cu unelte de web analytics, în special cu Google Analytics;
– Experiență de lucru cu platforma e-commerce Magento;
– Cunoștințe de Social Media Marketing și cunoașterea mediului online românesc;
– Capacitate foarte bună de analiză, concentrare pe cifre și pe măsurarea succesului programelor dezvoltate; capacitate de a elabora şi implementa strategii;
– Înțelegerea conceptelor de promovare, branding și poziționare;
– Cunoștințe de bază despre mediul economic românesc în general și piața de carte în special;
– Cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu spre avansat;
– Abilităţi de comunicare orală şi scrisă foarte bine dezvoltate; abilități de negociere;
– Iniţiativă, creativitate şi dinamism, atitudine pozitivă şi deschisă spre rezolvarea problemelor; dorință permanentă de autodepășire și de a rămâne conectat la noutățile din domeniul marketingului online;
– Abilitatea de a lucra atât individual cât și în echipă (strategiile se vor realiza alături de directorii de Vânzări și PR).
Toţi cei interesaţi sunt rugaţi să trimită CV-ul pe marketing@curteaveche.ro până la data de 13.07.2014.
Sursă foto.