tehnici-de-a-vinde_coperta-1Relația dintre Curtea Veche Publishing și cel mai mare autor de literatură motivațională al secolului XX, Dale Carnegie, este una specială. Titlul „Secretele succesului” de Dale Carnegie a fost primul volum publicat, în 1998, anul în care a luat naștere editura noastră.

Au urmat alte titluri ale aceluiași autor, printre care: „Cum să vobim în public”(2008), „Lasă grijile, începe să trăiești”(2011), „Secretele succesului în era digitală”(2013), „Secretele celor trei maeștri ai succesului pentru a-ți schimba viața”(2015), „Tehnici de a vinde”(2014).

 

 

Câteva sfaturi din partea lui Dale Carnegie pentru a comunica eficient:

  • Începeți pe un ton amabil.
  • Nu-i spuneți niciodată celuilalt că nu are dreptate.
  • Evitati discuțiile în controdictoriu.
  • Subiectul trebuie să fie bine conturat în mintea dumneavoastră. Ineficiența activității agenților comerciali de astăzi este cauzată în proporție de aproape 50% de o gândire confuză.
  • Folosiți cuvinte scurte și familiare. Rețineți: dintre cele 266 de cuvinte ale cuvântării rostite de Abraham Lincon la Gettyburg, peste 185 au o singură silabă. Cu toate acestea, mesajul este memorabil.
  • Nu vorbiți prea repede. Gândiți mai repede decât clienții, dar vorbiți mai încet decât ei. Faceți pauze dese.
  • Nu vă așteptați ca potențialii clienți să înțeleagă cuvintele complicate. Acest lucru este important mai ales în domeniul tehnic. Desigur, este posibil ca unii dintre cei care vă ascultă să vă înțeleagă, dar oare vă vor înțelege toți? De asemenea, trebuie să fiți atenți ca „simplificând lucrurile”, să nu ajungeți să vă jigniți clienții.

 

Fragment din volumul „Tehnici de a vinde”(2014) – Dale Carnegie & Associates, INC., J. Oliver Crom & Michael Crom