Pe 14 octombrie, Irén Arsene, Directoare Curtea Veche Publishing, va susține o prezentare în cadrul Conferinței anuale Family Business Network România –Tradiționalism și modernism în afacerile de familie – unde vor fi discutate provocările procesului de succesiune şi soluţiile existente.
Conferința relevă dificultățile întâmpinate de afacerile de familie din România și propune soluții specifice de management pentru asigurarea succesului de business de la o generație la alta.
Irén Arsene Máté, Director General Curtea Veche Publishing și Președinte al Asociației Curtea Veche, este unul dintre oamenii care au avut priceperea și determinarea de a transforma o pasiune într-o afacere de succes. Dragostea pentru cărți și dorința de a acoperi nevoi ale unei societăți în tranziție au făcut-o să pună în 1998, alături de Grigore Arsene, bazele editurii care astăzi este unul dintre principalii jucători de pe piața de carte din România.
Prin Curtea Veche Publishing, Iren Arsene a adus literatura motivațională și cărțile de dezvoltare personală și profesională în țară și a înregistrat nenumărate premiere. În 2010, a propus Casei Regale a României publicarea unei cărți de bucate ce deschidea publicului o fereastră către viața regală – un proiect editorial de succes ce a devenit o întreagă colecție cu volume dedicate Familiei Regale și o colaborare ce i-a adus Medalia Regele Mihai I pentru Loialitate în 2012 și Ordinul Coroana României în grad de Cavaler în 2014. În urmă cu un an, volumul “Pas cu pas” de Klaus Iohannis a devenit bestsellerul cu cea mai rapidă ascensiune din istoria editorială de după 1989. Numeroși autori internaționali și români se confundă astăzi cu brandul Curtea Veche Publishing, căruia doamna Arsene i-a împrumutat din eleganța sa și din spiritul său inovator.
În 2014, a înființat Asociația Curtea Veche pentru a dezvolta și implementa un program de lectură la nivel național care să pregătească viitoarele generații de cititori. În slujba acesteia, și-a concentrat energia, viziunea, perseverența, contribuind activ la creșterea accesului la carte pentru cei din mediile defavorizate și promovarea lecturii de plăcere în rândul copiilor.