Roz Townsend este renumită, pe plan internațional, ca trainer, oratoare și autoare. În România, Curtea Veche Publishing a publicat volumul “Dezvoltă-ți abilitățile de comunicare. Idei simple pentru prezentări de succes” (2009). Citiți mai jos un scurt articol redactat de autoare despre fenomenul cake culture:
Nu știu cum este în partea voastră a lumii, dar aici în Australia se pare că avem prea mult tort pe care îl și mâncăm. Tortul era pentru copiii baby boomers* poate o gustare săptămânală. Acum gustările sunt ceva normal, fiind o modalitate de sărbătorire sau recunoaștere a fiecărei ocazii.
Există multe atenționări în ceea ce privește sănătatea pentru cei care lucrează în birouri, dar această atenționare privește cu siguranță tortul! Desigur, să stai jos prea mult este un mare risc, dar cel mai recent pericol privind sănătatea la locul de munca este așa numitul cake culture.
Este numit cake culture pentru că include felii de tort, biscuiți și dulciuri. Diabetul, obezitatea și carierea dinților sunt doar câteva dintre riscurile asociate cu o dietă la birou bogată în dulciuri.
Facultatea de Chirurgie Dentară din cadrul Colegiului Royal al Chirurgilor din Marea Britanie este atât de îngrijorat în privința așa numitei cake culture, că și-a dedicat timp și resurse pentru a face avertizări publice și lucrări scrise pentru luarea de poziție.
În multe supermarketuri din Vest, departamentul de cofetărie-patiserie cunoaște cea mai mare creștere dintre toate categoriile de produse alimentare. În Regatul Unit a crescut cu 9% în ultimul an.
Profesorul Nigel Hunt, decanul facultății de chirurgie dentară, clarifică într-un articol publicat pe site-ul faultății: „În timp ce aceste plăceri dulci sunt bine intenționate, acestea contribuie la epidemia curentă de obezitate și sănătate dentară precară.”
Profesorul Hunt are o rezoluție pentru noi toți: „Faceți din comabterea așa-numitei cake culture la locul de muncă una dintre rezoluțiile voastre pentru un 2017 mai sănătos.”
Sursă: The Sydney Morning Herald- 10 January 2017, p 18
Kasey Edward: „În cazul în care acest lucru nu depinde de un biscuite, așa numitul cake culture ne distruge.”
*Baby Boomer e un termen care se referă la persoanele născute între 1946 și 1964. Generația baby boomer constituie o parte substanțială a populației din America de Nord, reprezentând aproape 20% din publicul american. Baby boomers au un impact semnificativ în economie și, ca rezultat, baby boomers se concentrează adesea pe campanii de marketing și planuri de afaceri. – Sursă: http://www.investopedia.com/terms/b/baby_boomer.asp