Businessul, instrument pentru schimbare socială
Mesajul-cheie al cărții este unul clar: dacă ne dorim într-adevăr să creăm o economie mai sustenabilă și o societate bazată pe altruism, ar trebui să învățăm să ne folosim de noi mentalități și concepte.
Businessul, instrument pentru schimbare socială - Descriere și informații
În centrul cărții se află călătoria în care autorul se angajează pentru a descoperi scopul comun împărtășit de business și societate, care generează noi surse de creare a valorii pentru organizație, clienți și comunitate. Această „triplă valoare“ este atinsă prin îmbrățișarea unei abordări sustenabile, care să stea la baza operațiunilor derulate în afaceri, și prin conștientizarea faptului că trăim într-o lume în care totul este interconectat și în care depindem unii de alții. Această carte izvorâtă din înțelepciunea budistă, ce emană din învățăturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gândire.
Sander Tideman este partener cofondator al Flow Foundation și Flow Impact Fund. The Flow Impact Fund este o organizație care își propune să aducă în atenția lumii ideile descrise în această carte. Principala misiune este să sprijine proiectele de cercetare și educaționale și să trezească un nivel mai înalt de conștientizare a necesității dezvoltării leadershipului social în afaceri, pentru a crea tripla valoare prin implicarea organizațiilor, a clienților și a societății. Mai exact, Fondul se concentrează pe crearea de module educaționale, know-how, instrumente practice și indicatori de evaluare pentru lideri într-un cadru de referință instituțional intitulat „A câștiga împreună cu societatea“.
The Flow Impact Fund sprijină proiectele care urmăresc impactul social pentru dezvoltarea unui leadership tânăr în Bhutan, Tibet și Nepal și, de asemenea, organizează călătorii educaționale în aceste regiuni pentru liderii din domeniul afacerilor.
Anul apariției: 2019
Format: 14.5 × 20.5 cm
Număr pagini: 496
Traducere: Iustina Cojocaru
Autor: Sander G. Tideman, Dalai Lama
Format ediție: Paperback
ISBN : 978-606-44-0158-8